جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

سرمربی تیم والیبال سایپا: توقف بازی در ست نخست به ضرر سایپا تمام شد

  • کد خبر: ۱۳۲۷۲۱
  • ۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۱
سرمربی تیم والیبال سایپا: توقف بازی در ست نخست به ضرر سایپا تمام شد
سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: در حالی بازی در این ست و در پوئن ۲۱ بر ۲۱ متوقف شد که ما ۴ امتیاز از نیان عقب بودیم و این اختلاف را جبران کردیم و پس از آن بازی متوقف شد که کاملا به ضرر سایپا تمام شد.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، فرهاد نفرزاده پس از شکست تیمش مقابل نیان الکترونیک مشهد بیان کرد: بازی خوب و پایاپایی از هر دو تیم شاهد بودیم. با وجود پیروزی نیان، سایپا در مقاطعی از هر ست برتری محسوسی داشت که می‌توانست پیروز این دیدار باشد. نتوانستیم از فرصت‌های خود به خوبی استفاده کنیم، در حالیکه نیان مشهد به خوبی از فرصت‌های خود استفاده کرد.

وی در خصوص حواشی ست نخست و توقف بازی در این ست افزود: حضور هواداران در سالن و اخراج آنان از بازی به تصمیم و یا دخالت تیم ما ارتباطی نداشت. شورای تامین خراسان رضوی باید برای حضور هواداران مجوز صادر می‌کرد که با حضور آنان مخالفت کرده بود. ناظر بازی نیز در اواسط ست نخست بازی را متوقف و نسبت به حضور هواداران اعتراض کرد. در حالی بازی در این ست و در پوئن ۲۱ بر ۲۱ متوقف شد که ما ۴ امتیاز از نیان عقب بودیم و این اختلاف را جبران کردیم و پس از آن بازی متوقف شد که کاملا به ضرر سایپا تمام شد.

سرمربی سایپا خاطرنشان کرد: سایپا از ۲ تا ۳ بازیکن باتجربه تشکیل شده و سایر نفرات تیم را بازیکنان جوان‌تر تشکیل داده‌اند. کمبود تجربه بازیکنان در برخی مواقع از بازی شرایط سختی را برای ما ایجاد می‌کند.

نفرزاده در رابطه با شکست تیمش در ست سوم با وجود اختلاف ۴ امتیازی با نیان اظهار کرد: در ۲ امتیاز مرتکب اشتباه شدیم که باعث شد ورق به سود نیان بازگردد.

وی در خصوص برنامه تیمش در ادامه فصل گفت: سایپا در فصل گذشته از جدول ۱۴ تیمی جایگاه سیزدهم را به خود اختصاص داد. در سال جاری نیز استراتژی باشگاه روی تیم فوتبالش است که به لیگ برتر صعود کند. تیم والیبال سایپا تقریبا یک شرایط متوسطی دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->